1 dag regen --> Curacao staat op zn kop..! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jessie Heerink - WaarBenJij.nu 1 dag regen --> Curacao staat op zn kop..! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jessie Heerink - WaarBenJij.nu

1 dag regen --> Curacao staat op zn kop..!

Door: Jessie Heerink

Blijf op de hoogte en volg Jessie

14 April 2010 | Nederland, Amsterdam

Vorige week dinsdag heb ik Campo bezocht, de hoerentent van Curaçao. Op dinsdag is het ladies night, en omdat ik alles van het eiland een keer gezien moet hebben besloot ik er maar eens heen te gaan. Vooraf zijn we gaan indrinken bij Ay Caramba. Je kunt hier dan een beker kopen voor 10 gulden en deze zo vaak als je wilt laten vullen tussen 9 en 10. Helaas waren we er pas om half 10 waardoor we niet optimaal gebruik konden maken van onze beker. Na 5 bekers malibu-cola werd het dus tijd voor de hoeren.. Op de heenweg regende het pijpenstelen, dus het was een lange autorit. Eenmaal aangekomen op de parkeerplaats durfde we de auto niet uit, want dan zouden we drijfnat overkomen.. Uiteindelijk hebben we hoedjes van papier gevouwen, en toen het iets minder hard regende zijn we super snel naar de ingang gesprint. Campo is een plek met allemaal huisjes en 1 grote zaal waar de voorstellingen plaatsvinden. Eigenlijk net Center Parks.. alleen had ik nu geen belangstelling bij een huisje..!

Na nog een sprintje door de regen kwamen we aan bij de grote zaal. Er was een bandje aan het spelen die af en toe wat neukachtige dancemoves maakten, maar verder was er nog weinig bijzonders. Het bandje verliet echter al vrij snel het podium en daar kwam de eerste vrouwelijke striptease van de avond, een vrouw in een sexy stoeipakje dansend op de muziek. Waarbij ze gretig gebruik maakte van de paal die voor haar stond. Ondertussen ontdeed ze zichzelf van haar kleren, en nadat ze nog even naakt verder danste verliet ze het podium. Toen kwam er plotseling een bouwvakker op het podium, onder luid gejoel van de Antilliaanse vrouwen in de zaal. Na een sexy dansje op het podium en het ontdoen van zijn bovenkleding werd hij door een man de zaal ingestuurd waarbij vrouwen uit het publiek werden uitgekozen voor wat ‘droog’neukerij.. Nu verwacht je dat het met de kleren aan niet zo spectaculair is, maar de Antilliaanse vrouwen doen net of hun leven er vanaf hangt.. Daarna trekken ze dan ook al te graag maar de broek omlaag, en eventueel gaan ze zelfs mee het podium op om het laatste stukje stof van het lijf te trekken. Jammer dat de rest van het publiek niet te zien krijgt wat er zich onder dit stukje stof bevindt.. Hierna heb ik me nog verwonderd over een politieagent en een vrouw die een peuk in haar reet stopte, waarna ze er daarna weer lekker op verder rookte.. Kortom, genoeg gezien..

Op de terugweg regende het nog steeds pijpenstelen. Uiteindelijk waren we pas rond 4 uur thuis. Onze auto bleek de regen ook niet te verdragen, want er lekte op een gegeven moment water via het dak naar binnen. Eenmaal in bed ging na 3 uur m’n wekker alweer. Ik kon weer lekker aan het werk, echter regende het nog steeds ontzettend hard. Het plan was dan ook, om kleren aan te doen, en droge kleren en een handdoek mee te nemen naar m’n werk. Drijfnat kwam ik aan, gelukkig kon ik me direct omkleden, en daarna zat ik weer lekker droog achter m’n bureau. Toen ik ’s avonds thuis kwam bleek ons dak te lekken. We hadden hier dus maar een emmertje onder gezet om de druppeltjes op te vangen..

De volgende dag was het dak iets naar beneden gaan hangen.. wij dachten dat dit gewoon kwam door het lek dus maakten we ons geen zorgen. Na weer een dag werken kwam ik thuis en ik schrok me dood. Een grote ravage. Het dak was namelijk naar beneden gestort. Het gaat om ongeveer 1 vierkante meter, gelukkig in de hal. Er lag overal zand en dus zo’n vierkante meter stuk dak (lees dun hout/karton). Het dak blijkt te bestaan uit enkel een golfplaat met daaronder dat hout/karton, wat die dag ervoor al bol naar beneden hing.. Vervolgens is er een tijdelijke golfplaat opgelegd met gaatjes erin, en het geheel moet tot nu toe nog steeds gemaakt worden. Nu ben ik misschien niet meer bang voor de muizen die door m’n kamer lopen, maar wel voor een dak dat blijkbaar naar beneden kan vallen door een dagje regen… Gelukkig is het op wat kleine buitjes na, droog gebleven, dus kan ik met een gerust hart in bed liggen.

Verder zag m’n week er rustig uit. Zaterdag naar het strand Cas Abou geweest en ’s avonds nog heel even Mambo, waar ik voor het eerst een bekende uit Oldenzaal heb gezien (op Marwin na dan..) en zondag weer op het strand gelegen, maar nu bij Mambo. Deze week is verder erg rustig. Ik ben voornamelijk aan het leren. Morgenavond vlieg ik naar Kitty op Aruba, waar ik tot zondagavond blijf. Ik heb er veel zin in!

  • 14 April 2010 - 22:19

    Loes & Jos:

    Na regen komt zonneschijn. ( en dat komt goed uit want dan zijn wij er ook )

  • 15 April 2010 - 22:13

    Rosalien:

    Hallo Jessie,
    Niet droog maar gelukkig nog wel gezond en gezellig. En die ontblote dames en heren, je moet toch wat als het warm is. Op naar Kitty,samen lekker genieten. Groeten voor jullie beide en tot het volgende bericht. Rosalien

  • 16 April 2010 - 11:47

    Truus:

    Hoi Jessie,
    Nu ik dit lees zit jij al op Aruba. Leuk dat jullie contact hebben,veel plezier deze dagen. En natuurlijk succes met je studie.
    Groetjes Truus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Jessie

Voor de minor IMEO (Internationaal Management, Economie en Organisatie) ga ik vijf maanden naar Curaçao. Het is de bedoeling dat ik hier 4 dagen in de week stage ga lopen bij een bedrijf en 1 dag in de week naar de universiteit. Op de universiteit ben ik met verplichte opdrachten bezig en heb ik af en toe tentamens over de te leren stof. Ik wil graag naar Curaçao omdat ik het een super grote uitdaging vind om een keer vijf maanden totaal iets anders te doen. Ook lijkt het me erg leerzaam om te wonen en werken in een andere cultuur. Natuurlijk ga ik ook naar Curaçao voor het mooie weer! Ik heb het geluk dat ik niet helemaal in m'n eentje naar Curacao hoef. Ik ga namelijk samen met twee geweldige reisgenoten, namelijk Jolien & Yvonne. Samen met hen heb ik het bestuur '07/'08 van studievereniging LiNK gevormd. We hebben al een geweldig bestuursjaar achter de rug, en ik weet zeker dat we ook 5 geweldige maanden in Curaçao gaan beleven!

Actief sinds 31 Dec. 2009
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 26922

Voorgaande reizen:

26 Januari 2010 - 27 Juni 2010

IMEO Minor @ Curacao

Landen bezocht: